Vaše dotazy - NUBIS.CZ, cestovní kanceláře, slevy za včasný nákup, last minute

Vaše dotazy

Odpovědi na Vaše otázky:

Spolehlivost internetové agentury?
Jak vyhledat zájezd?
Co následuje po odeslání objednávky?
Kdy mě budete kontaktovat?
Kdy je objednávka závazná?
Jaký je způsob placení vybraného zájezdu?
Jak je to se slevami cestovních kanceláří?
Jak často aktualizujete nabídky?
Kdy potřebuji vízum a jak ho získám?
Co znamená, když je dostupnost zájezdu "Na dotaz"?
Kdo je infant?
Dětské ceny?
Co je fakultativní výlet a služba?
Lékařského ošetření v zahraničí?
Co je bakšišné a je povinné?
Rozsah stravování?
Jaký je rozdíl mezi studiem, apartmánem a hotelovým pokojem?
Co je plážový servis?

Spolehlivost internetové agentury?

Cestovní agentura WWW.NUBIS.CZ je v provozu od počátku roku 2006. Necelé 3 roky jako čistě internetová agentura a od roku 2008 s kamennou pobočkou. Za tuto dobu jsme zrealizovali dovolelené pro tisíce zákazníků. Vůči zákazníkům vystupujeme maximálně transparentně, a naším heslem je staré dobré - Náš zákazník, náš pán. Každý zákazník obdrží s cestovní smlouvou i certifikát o povinném pojištění cestovní kanceláře.

Jak vyhledat zájezd?

Ve filtrech můžete zvolit celou řadu kritérií, podle kterých můžete vyhledávat. Čím více kritérií zadáte, tím bude naše nabídka menší. Ideální postup je úvodní kritéria mít co nejšiší a postupně je spřesňovat. Pokud filtr nic nenajde není nis ztraceno, může to být například tím, že hledáte ve specializovaném filtru - můžete kliknout na úvodní stranku. Zobrazené popisy a přiložené fotografie jsou shodné s tištěnými katalogy, v těch v mnoha případech máte často jen velmi jednoduchý popis s málem fotogravií.

  • napsat nám e-mail: nubis@nubis.cz
  • zavolat na tel.: 777 755 714
  • vyplnit dotazník.
  • použít Callback - naleznete jej v pravé části stránek.

Lze pro Vás zajistit i mimokatalogové nabídky, které nenajdete v žádných nabídkách, nebo od cestovních kanceláří, které nejsou v systému.

Co následuje po odeslání objednávky?

Nezávaznou objednávku vytvoříte vyplněním a odesláním formuláře. Jejich množství není nijak limitováno. Po odeslání objednávky Vám systém odešle potvrzující e-mail na vámi uvedenou e-mailovou adresu. Po obdržení Vaší nezávazné objednávky ověříme u pořádající CK, zda je termín volný, jaká je jeho současná konečná cena a provedeme jeho rezervaci na Vše jméno. Po té Vás budeme kontaktovat a sdělíme Vám veškeré informace. Zde Vám zodpovíme i Vaše dotazy. Potom s Vámi domluvíme způsob zaslání cestovní smlouvy a všch nutných materiálů a probereme možné způsoby platby a Vašeho odeslání podepsané cestovní smlouvy.

Kdy mě budete kontaktovat?

Po obdržení objednávky Vás budeme kontaktovat v nejkratší možné lhůtě - v denní době je to v naprosté většině do 30 minut.

Kdy je mě objednávka závazná?

Objednávka je platná až po odeslání vyplněné a podepsané cestovní smlouvy a provedení platby. Zájezd také musí potvrdit pořádající cestovní kancelář.

Jaký je způsob placení vybraného zájezdu?

U zájezdů začínajících do 30 dnů je nutná 100% platba, u ostatních stačí větčinou 50% záloha a doplatek ve lhůtě 30 dnů před počátkem zájezdu. U plateb s odjezdem do 10 dnů může být požadavek na platbu do termínu rezervace. Platební podmínky jsou vždy součásti všeobecných podmínek dané cestovní kanceláře. Platbu je možné provést několika způsoby:

  • přímým vkladem na náš účet v Komerční bance číslo účtu 43 - 636 1600 287/0100, v tomto případě nepotřebujeme žádný doklad o platbě
  • bankovním příkazem z Vašeho účtu na náš účet v Komerční bance číslo účtu 43 - 636 1600 287/0100. Pokud je platba hrazena z Komerční banky, nepotřebujeme žádný doklad o platbě. Pokud je příkaz realizován z jiné banky, budeme potřebovat potvrzení o platbě
  • platbou přes českou poštu - i zde budeme potřebovat potvrzení o platbě
  • nikdy neplaťte nic před podpisem cestovní smlouvy

Jak je to se slevami cestovních kanceláří?

Veškeré slevy, které nabízí zastoupené cestovní kanceláře uplatníte i u nás. Pokud není tato sleva zobrazená v kalkulačce máte na ni i tak nárok. Naše ceny jsou stejné, jako u pořádající cestovní kanceláře. Pro naše věrné zákazníky máme připravený bonusový program. Vybrané akce můžete nalézt zde.

Jak často aktualizujeme nabídky?

Naše nabídky jsou aktualizovány několikrát denně a značná část v hodinových intervalech. I tak se může stát, že dostupnost nebo cena nemusí souhlasit. I v těchto případecj máte nárok na cenu aktuální, tak jak je nabízí pořádající cestovní kancelář. Naší nabídku realizujeme vždy za nejnižší dostopnou cenu. Naše cena nebude nikdy vyšší než v počádající cestovní kanceláři.

Do jakých zemí potřebuji vízum a jak ho vyřídím?

Pro cestování do zemí, se kterými nemá Česká republika bezvízový styk, je nutné vlastnit vyřízené platné vízum. Udělení víza je pouze v kompetenci zastupitelského úřadu dané země. Pokud zastupitelský úřad neudělí vízum neexistuje odvolání a poplatek za vyřízení se nevrací.
Víza na požádání vyřídí pořádající cestovní kancelář. Do některých zemích je koupíte přímo na letišti po přistání. Přesné informace vám vždy sdělíme před podepsáním smlouvy.
Pokud si vízum vyřizujete sami, podrobnosti naleznete na webu Ministerstva zahraničí ČR na www.mzv.cz. Doporučujeme však tyto informace ověřit na konkrétním zastupitelském úřadě. Více informací též neleznete na zde. Pokud si víza zajišťujte sami, udělejte tak v dostatečném předstihu a nezapomeňta ověřit platnost cestovního pasu.

Co znamená, když je dostupnost zájezdu "Na dotaz"?

Tento zájezd, nemá cestovní kancelář nakoupen do svých garantovaných kapacit a je třeba nejdříve zjistit jeho dostupnot - někdy to může trvat i několik dnů, než partner cestovní kanceláře odpoví na dotaz cestovní kanceláře. Tato situace se řeší dvěma způsoby:

  • po ověření dostupnosti se provede rezervace do určitého data. Po tuto dobu je pro Vás provedena rezervace letenek a ubytování - takto je realizovaná velká část exotických zájezdů a kapacity v Chorvatsku, Francii, Itálii a Rakousku.
  • někdy tato varianta není možná a následuje podpis cestovní smlouvy na "zpětné potvrzení". Zde je třeba sepsat cestovní smlouvu a zaplatit zálohu - někdy může být až ve výši 100%. Pokud je cestovní smlouva potvrzena, stává se pro Vás závaznou, pokud potvrzena není, je smlouva stornována, a záloha je vám neprodleně a bezezbytku vrácena. Tuto cestovní smlouvu můžete stornovat již pouze všeobecných podmínek dané cestovní kanceláře - takto je realizovaná velká část kapacity v Chorvatsku, Francii, Itálii a Rakousku.

 

Kdo je infant?

Infant je dítě do dvou let. Platí jen jednorázový poplatek nebo je zdarma - nemá nárok na sedadlo v letadle, lůžko ani služby v hotelu. Nesmí dovršit dvou let, ani poslední den zájezdu. V některých hotelech je možné objednat dětskou postýlku - zdarma, nebo za mírný poplatek.

Dětské ceny?

Dětské ceny jsou omezeny věkem a je rozhodující, aby ani poslední den pobytu nedovršilo dítě limitního věku. V 99,9% zájezdů, je podmíněna účast 2 dospělích osob na pokoji. Pokud cestuje 1 dospělí a 1 dítě platí dítě dospělou cenu. Druhé dítě, pokud jeho pobyt na pokoji hotel povolí, bývá za vyšší cenu než první dítě, ale za nižší cenu než dospělý. Pokud je dítě zdarma - není již většinou možné načítat další slevy. Počet dětí zdarma bývá omezen do vyprodání, nebo datem objednávky.

Co je fakultativní výlet a služba?

Fakultativní výlet a služba nejsou součástí zájezdu, ale je možné si to dokoupit - někdy s objednávkou zájezdu, ale většinou až na místě pobytu od delegáta cestovní kanceláře.

Lékařského ošetření v zahraničí?

Přesné pokyny jak postupovat najdete všeobecných podmínkách cestovního pojištění, které máte sjednáno.
Obecné instrukce:

  • ambulatní ošetření budete hradit v ordinaci, vyžadujte účtenku, po Vašem návratu Vám ji pojišťovna proplatí v Kč dle denního kurzu ČNB.
  • při hospitalizaci kontaktujte Vaší zdravotní pojiťovnu - ta Vám sdělí další pokyny
  • platbou přes českou poštu - i zde budeme potřebovat potvrzení o platbě
  • pokud nemáte cestovní pojištění, můžeme Vám jej zajistit, nebo můžete sjednat zde.

 

Co je bakšišné a je povinné?

V arabských zemích se za služby téměř všude připlácí tzv. bakšišné. Bakšiš není povinný, ale kvalita služeb velmi často závisí ochotě dát, či nedat bakšiš. Bakšiš je zde považován za část mzdy zaměstnanců hotelu. v cestovním ruchu. Např. v Egyptě, Tunisu a v Turecku dělá 10 USD na recepci úplné zázraky s kvalitou pokoje.

Některé CK zahrnují bakšišné rovnou do svých cen, což je vždy uvedeno v cestovní smlouvě, některé vybírají bakšišné na konci zájezdu, ale jeho výši ponechávají na turistech a další ho nevybírají vůbec a nechávají to plně v rukou každého jednotlivce.

Rozsah stravování?

Rozsah stravování se velmi liší dle mnoha faktorů - např. země, cenové hladiny, úrovňe a též velikosti hotelu. Stravování soft all inclusive je stejný jako all inclusive ale bez alkoholických nápojů. Např. 5* hotel, který má 1000 pokojů v ceně 30 000,- má nabídku all inclusive mnohem bohatší, než 3* hotel se 100 pokoji v ceně 12 000,- Kč.

Jaký je rozdíl mezi studiem, apartmánem a hotelovým pokojem?

Studio je většinou jen místnost s kuchyňkou a sociálním zařízením.
Apartmán bývá o více místnostech s kuchyňkou a sociálním zařízením.
Hotelový pokoj je bez kuchyňky a má sociální zařízení - strava je pak řešena v rámci zájezdu nebo individuelně.

Co je plážový servis?

Plážový servis jsou lehátka a slunečníky na pláži. Někdy bývá v ceně zájezdu.